جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۳۶۵ خودرو در همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به دنبال اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای غیربومی و تمرد برخی از رانندگان، ۳۶۵ دستگاه خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

سرهنگ علی فکری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: محدودیت ورود خودروهای غیربومی به استان همدان همچنان پابرجاست و در صورت ورود غیرقانونی خودرویی به حوزه استحفاظی همدان طبق قانون ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر اعمال قانون این قبیل خودروها به مدت یکماه راهی پارکینگ می شوند که در این راستا مالکان خودروهای غیربومی پس از رسیدن به محل سکونت باید خودرو را تحویل پارکینگ دهند تا شکایت ثبت شده در سیستم راهور، پاک شود.

رییس پلیس راهور همدان با بیان اینکه محدودیت تردد برای خودروها در بین شهرستان ها برداشته شده است اظهار داشت: طرح های ترافیکی پلیس راهور به صورت مقطعی در برخی اماکن پرترافیک و پرتردد شهر در حال اجرا است.

سرهنگ فکری افزود: تردد تمامی خودروها به سمت گنجنامه همدان ممنوع شده و ورودی این مسیر به سمت گنجنامه با قرار دادن بلوک های سیمانی مسدود شده است.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از ساعات پرترافیک روز، محدودیت تردد خودرو در بلوار ارم شهر همدان اجرا می شود تا از ایجاد ترافیک و دور دور خودروها جلوگیری شود.

ویروس کرونا موسوم به « کووید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

بنا بر اعلام روز دوشنبه کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به چهار هزار و ۵۸۵ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha