۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83754733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برگزاری مسابقه مجازی انجمن کاراته کارگری خوزستان در روزهای کرونایی

اهواز - ایرنا - رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: تعطیل شدن اماکن و مسابقات ورزشی موجب شد تا انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان اقدام به برگزاری مسابقات مجازی کند.

حمید غفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین دوره مسابقات کاتای مجازی سبک های کنترلی آقایان و بانوان هیات برگزار می شود و متقاضیان می توانند فیلم های ارسالی خود را تا روز یکم اردیبهشت ماه به سایت انجمن کاراته هیات کارگری استان خوزستان ارسال کنند.

وی افزود: همچنین در این راستا مسابقات کاتای مجازی آقایان و بانوان قهرمانی کارگری کشور برگزار می شود و ورزشکاران علاقه مند تا روز ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی کارگر فرصت دارند تا فیلم های خود را به سایت انجمن کاراته کارگری ارسال کنند.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: این مسابقات با همکاری فدارسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران و انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان برگزار می شود و در پایان به نفرات اول جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی بیان کرد: با شیوع کرونا و تعطیل شدن باشگاه های ورزشی برای اینکه فعالیت ورزشکاران ادامه داشته باشد و به انجام ورزش در خانه تشویق شوند، تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفته شد.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha