۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 83757444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پالایشگاه ایلام اصلی ترین منبع تامین گاز غرب کشور است

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶
کد خبر: 83757444
پالایشگاه ایلام اصلی ترین منبع تامین گاز غرب کشور است

ایلام-ایرنا- مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه گاز ایلام یکی از اصلی ترین منابع تامین کننده گاز در منطقه غرب کشور است.

مسعود زردویان روز دوشنبه در مراسم معرفی مدیر جدید پالایشگاه گاز ایلام اظهار داشت: منطقه غرب کشور از نقاط حساس شرکت ملی گاز ایران است و استمرار تولید پالایشگاه گاز ایلام به عنوان تنها پالایشگاه تولید کننده گاز در غرب کشور دارای اهمیت زیادی است.

وی افزود: اگرچه با آمدن خط ششم سراسری انتقال گاز کمی از حساسیت آن کاسته ولی صادرات گاز در این منطقه حساسیت آن را دو چندان کرده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: توجه خاص به تعمیرات اساسی پالایشگاه ، برنامه ریزی فشرده برای استمرار تولید و توجه به سلامت کارکنان در شرایط امروزی کرونا از خواسته های این مدیریت برای این واحد صنعتی است که انتظار میرود مسئولان آن برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

مدیرعامل جدید شرکت پالایش گاز ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پایداری تولید و ایمن بودن تجهیزات از اولویت های اصلی مسئولان پالایشگاه گاز ایلام است، گفت: برای تحقق این موضوع می بایست پروژه های مهم و زیادی تعریف و به اجرا درآید.

روح اله نوریان یادآور شد: برخی از مشکلات این مجتمع صنعتی، میراث به جای مانده از زمان طراحی است که برای رفع آنها نیازمند تامین اعتبار و کمک های مسوولان در سطح شرکت ملی گاز ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فروش کامل LPG نیازمند حمایت های مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و ستاد شرکت ملی گاز ایران و همکاری همه جانبه امور بین الملل وزارت نفت هستیم، افزود: اگر همه محصولات به پتروشیمی ایلام تحویل داده شود از هدررفت آن جلوگیری و برای شرکت درآمد زایی خوبی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به تنوع بخشیدن به محصولات گوگردی این شرکت برای فروش بهتر و درآمدزایی بیشتر، تاکید کرد: برنامه ریزی برای تدوین اهداف و ماموریت های شرکت در حال انجام بوده و با تلاش های انجام شده تاکنون اهداف میان مدت سال جاری در این پالایشگاه احصا شده است.

نوریان تاکید کرد: بهره وری و توانمند سازی نیروی انسانی و استفاده بهینه از این منابع و ایجاد فضای صمیمی برای بهره وری بیشتر کار، افزایش و پایداری تولید از اولویت های اصلی این شرکت در سال جاری خواهد بود.

مدیرعامل سابق شرکت پالایش گاز ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در طول ۲ سال گذشته تلاش شد توانایی بالقوه همکاران به بالفعل تبدیل شود، گفت: پایداری تولید در سال های اخیر در واحد گوگرد محقق و بیش از ۸۵ هزار تن LPG نیز به پارس جنوبی ارسال شده است.

شهریار داری پور با اشاره به اینکه در این مدت، پالایشگاه گاز ایلام موفق به اخذ تقدیرنامه ۴ و ۵ ستاره تعالی شده است، اضافه کرد: رتبه دوم سلامت اداری، رتبه اول پژوهش و فناوری و اخذ تندیس سیمین مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته بوده است.

در پایان این مراسم از زحمات مهندس شهریار داری پور تقدیر و دکتر روح اله نوریان بعنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام معرفی شد.

شرکت پالایش گاز ایلام به منظور تامین گاز مصرفی استان ایلام و استان‌های غربی کشور و همچنین تامین خوراک پتروشیمی ایلام و تقویت فشار گاز غرب کشور در ۲۵ کیلومتری شمال غرب شهرستان ایلام و ۱۲ کیلومتری غرب بخش چوار به دست متخصصان جوان ایرانی راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha