۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83760240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از ۴۱ میلیارد ریال لوازم بهداشتی در شهرری کشف شد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۳
کد خبر: 83760240
بیش از ۴۱ میلیارد ریال لوازم بهداشتی در شهرری کشف شد

شهرری - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: با شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۱ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال ملزومات بهداشتی در این شهرستان کشف شد که دلیل عمده تخلفات شامل گران‌فروشی، اختفا و امتناع از فروش، تقلب و عرضه خارج از شبکه است.

موسی احمدی روز چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون برای ۴۶ واحد متخلف عرضه و نگهداری محصولات بهداشتی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.
وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح بازرسی از انبارهای و واحدهای عرضه کننده توسط ۲۸۶ گشت مشترک  از داروخانه‌ها، فروشگاه‌های فروش تجهیزات پزشکی، انبار شرکت‌های فروش تجهیزات پزشکی بازرسی به عمل آمد.
رییس اداره صنعت، معدن و شهرستان ری خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها ۹۷ هزار و ۸۶۰عدد ماسک، ۵۱۵هزار و ۸۸۵ جفت دستکش، ۳۲۲هزار و ۱۲۳ لیتر الکل، ۲۵ هزار و ۴۴۰ کیلوگرم متانول، ۳۹ هزار و ۷۰۰ لیتر آب اکسیژنه کشف شده است.
این مسئول عنوان کرد: ارزش این کشفیات که از ابتدای شیوع کرونا به ثبت رسیده است، بیش از ۴۱ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال بوده که دلیل عمده تخلفات شامل گران‌فروشی، اخفا و امتناع از فروش، تقلب و عرضه خارج از شبکه بوده است.
وی تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده ۷۸ میلیون جفت دستکش کشف شد که با توجه به عدم احراز هرگونه تخلف تحویل نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شده است.
رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ری درپایان گفت: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به‌طور مستمر در بازار گشت‌زنی دارند و گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.  
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha