۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 83760293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مالکان زنجانی اجاره بهای ۳۵ باب مهد کودک را بخشیدند

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶
کد خبر: 83760293
مالکان زنجانی اجاره بهای ۳۵ باب مهد کودک را بخشیدند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با اجرای پویش همدلی، تاکنون ۳۵ باب مهد کودک از بخشش یا تخفیفات اجاره بها از سوی مالکان به ارزش نزدیک به ۲۵ میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

محمد محمدی قیداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای پویش همدلی، از ۳۲ مهد کودک استیجاری ۹ باب در شهرستان زنجان، ۱۰ باب در شهرستان طارم و در ابهر نیز از هشت مهد کودک استیجاری ۲ باب آن از تخفیفات مالکان بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: بر این اساس در شهرستان خدابنده نیز از ۳۲ مهد کودک استیجاری ۱۴ مالک، اجاره بهای خود را بخشیده‌اند و شهرستان ماهنشان و سلطانیه نیز فاقد مهد کودک استیجاری هستند.

محمدی  ادامه داد: در این راستا کل اجاره بهای مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی در شهرستان‌های خرمدره و ایجرود بخشیده شد که این امر به دنبال امر خیر برگزاری پویش همدلی شکل گرفته و یکی از راه‌های ادامه فعالیت مهدهای کودک است که بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل و متضرر شده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مهدهای کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت هستند که خصوصی اداره می‌شوند و به این مراکز یارانه ای تعلق نمی‌گیرد، مدیران و مربیان این مراکز با آسیب جدی روبه رو شدند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: هم اکنون ۹۰ باب مهد کودک استان استیجاری هستند که با ابلاغ مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و تعطیلی مهدهای کودک از ابتدای اسفند سال گذشته تا کنون تعطیل هستند.

وی اضافه کرد: خیران و مالکان مهدهای کودک نیز در این ایام کرونایی نقش آفرینی کردند که جلوه زیبایی از بخشش و یاری را  همگام با دیگران به نمایش گذاشتند.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی استان نیز، به منظور قدردانی از این اقدام ارزشمند مالکان مهدهای کودک، بعد از شکست کرونا با اهدای نشان "حامی کودک" و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت آنان قدردانی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha