۵۵ هزار خانوار آسیب پذیر از کرونا در قزوین شناسایی شد

قزوین – ایرنا –فرمانده سپاه صاحب الامر (عچ) قزوین گفت: ۵۵ هزار خانوار آسیب پذیر از کرونا در قزوین شناسایی شده تا برنامه ریزی‌های لازم برای حمایت از آنها صورت گیرد.

سردار محمد شاهرخی روز چهارشنبه در دیدار با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: انسجام و هماهنگی بسیار خوبی برای خدمات رسانی به شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان‌ها شکل گرفته و از ائمه جمعه و فرمانداران همه پای کار بوده اند.

وی اضافه کرد: چشم انداز روشنی برای کمک‌های مومنانه و حمایت از اقشار آسیب دیده قابل تصور است و قطعا به فرموده مقام معظم رهبری خاطره خوشی از این اتفاق در اذهان برجای خواهد ماند.

شاهرخی افزود: در این راستا ۳۰۰ هزار جهیزیه با ۱۷ قلم کالا تهیه شده است که فردا در سطح استان توزیع خواهند شد و حداقل ۳۰۰ خانواده را خوشحال خواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور پاسداری از انقلاب اسلامی تمامی ظرفیت و توان خود را به کار خواهد گرفت و خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه را وظیفه اصلی خود می داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha