عبدالرزاق موسوی یکشنبه در بازدید از شهرداری منطقه یک شیراز،لزوم ارتقای فرهنگ تعامل، حفظ ظرافت مدیریتی و رعایت شرط امانتداری و حقوق شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اعتمادی که شهردار شیراز و اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم به مدیریت جدید شهرداری منطقه یک داشتهاند، باید در تصمیمگیریهای این مجموعه وفاداری به منافع عمومی را مدنظر قرار دهند و آثاری نیک از عملکرد خود به یادگار بگذارند.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شهرداری شیراز به عنوان گستردهترین سازمان خدماترسانی به عموم مردم در شهر باید خدماتی سریع، آسان و کمهزینه را در اختیار شهروندان قرار دهد.
وی افزود: همچنین برای ارتقای سطح اعتماد عمومی و شفافیت در انجام امور، تقویت شهرداری الکترونیک به طور مستمر در دستور کار قرار داشته باشد.
لیلا دودمان،عضو شورای شهر شیراز و ناظر این نهاد در منطقه یک شهرداری نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اقتدار مناطق شهرداری و افزایش اختیارات در تصمیمگیریها بدون وابستگی دائمی به دیگر معاونتهای شهرداری از تلاشهای شبانهروزی پرسنل خدوم منطقه یک در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی دائمی سطح معابر و اماکن پرخطر قدردانی کرد و گفت: خرسندیم که شهردار جدید منطقه یک شیراز دارای نگاه مدیریت مشارکتی برای بهرهمندی از بالاترین کیفیت و بهرهوری منابع انسانی است که این مهم میتواند خلا عدم تلاقی منافع سازمانی و مردم را از بین ببرد.
اهمیت استقلال و روان کردن گردش کار اداری
شهردار منطقه یک شیراز در ادامه این جلسه با ابراز خرسندی از حضور و پیگیری ریاست شورای شهر، به حضور شهردار، مدیران و پرسنل شهرداری در خط مقدم مبارزه با مشکلات و معضلات شهری به ویژه شیوع ویروس کرونا و تلاشهای صورت گرفته در این روزها برای حفظ سلامت شهروندان اشاره کرد.
غلامرضا نامورچی همچنین افزایش اعتماد مردم به شهرداری و تقویت همدلی مردم با این مجموعه را حاصل تاثیر مشهود این زحمات در افکار عمومی دانست و ادامه داد: در جریان مبارزه با ویروس کرونا در شهرداری منطقه یک شیراز ضمن تلاش برای حفظ سلامت شهروندان در مراجعه حضوری به این منطقه سعی شده است با کنترل و توصیه برای استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی دست و حتی کفشها و رعایت اصول بهداشتی از سلامت پرسنل و شهروندان مراقبت شود.
نامورچی با اشاره به نقطه نظرات شهردار شیراز مبنی بر اقتدار و استقلال مناطق شهرداری و روان کردن در گردش کار اداری، افزود:این سیاست و همچنین لزوم افزایش اعتماد شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سلامت اداری در منطقه یک مدنظر قرار گرفته است.
نظر شما