۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 83769521
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ارتباط مخابراتی ۲۰ روستای تکاب و شاهین‌دژ برقرار شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۴۵
کد خبر: 83769521
ارتباط مخابراتی ۲۰ روستای تکاب و شاهین‌دژ برقرار شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره مخابرات تکاب گفت: ارتباط مخابراتی ۱۵ روستای این شهرستان و پنج روستای شاهین‌دژ که بر اثر قطعی فیبرنوری در مسیر مختل شده بود، پس از ۲۰ ساعت برقرار شد.

رضا صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیبرنوری مسیر تکاب - شاهین‌دژ بر اثر عملیات خاک‌برداری احداث کارواش در ۲۵ کیلومتری تکاب حوالی روستای چوپلو از عصر روز گذشته قطع و موجب اختلال در ارتباط تلفنی و اینترنتی تعدادی از روستاهای این مسیر شده بود.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از قطعی فیبرنوری اکیپ اداره مخابرات تکاب به منطقه اعزام شد اما به علت بارش باران و تاریکی هوا شناسایی محل دقیق خرابی امکان‌پذیر نبود.

وی اظهار داشت: شناسایی و ترمیم خرابی فیبرنوری مسیر تکاب - شاهین‌دژ از صبح امروز آغاز شد و پس از مشخص شدن محل قطعی، عملیات ترمیم خرابی و وصل ارتباط مخابراتی روستاها با تلاش اکیپ اداره مخابرات تکاب و اکیپ رفع خرابی فیبرنوری جنوب آذربایجان‌غربی انجام شد.

رییس اداره مخابرات تکاب ادامه داد: برای رفع اختلال مخابراتی روستاهای مسیر تکاب - شاهین‌دژ با تلاش ستاد مدیریت بحران و اداره امور آب تکاب، نیروهای خدماتی و دستگاه‌های حفاری از جمله بیل مکانیکی در محل قطعی مستقرشده و با حفاری دوباره محل، فیبرنوری توسط کارشناسان مخابرات ترمیم شد.

صالحی اضافه کرد: ارتباط مخابراتی روستاهای تکاب و شاهین‌دژ پس از ۲۰ ساعت ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه دوباره برقرارشد و هم‌اینک امکان استفاده از تلفن‌های ثابت، همراه و خطوط اینترنت در این مناطق وجود دارد.

تکاب از شهرهای کوهستانی و سخت‌گذر منطقه است که با ۸۱ هزار نفر جمعیت و بیش از۹۰ روستای دارای سکنه در ۸۵ کیلومتری شهرستان شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha