۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶
کد خبر: 83769753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت موزه انقلاب و دفاع مقدس از پایان‌نامه‌های دانشجویان

تهران - ایرنا - موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دانشجویی با موضوعات مرتبط با حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حمایت می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موزه برای بسترسازی، نظارت و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی و به منظور توسعه، ترویج، کاربست و ارتقاء بخش پژوهشی، از پایان ‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی با موضوعات مرتبط با حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حمایت می کند.

علاقه مندان برای دسترسی به منابع اطلاعاتی مورد نیاز در روند تحقیق و پژوهش خود ضمن امکان استفاده از کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می توانند با این شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶-۰۲۱ داخلی ۸۲۶ تماس بگیرند.

خدمت جدید کتابخانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در روزهای شیوع ویروس کرونا

کتابخانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در اقدامی جدید، فرآیند سفارش و تحویل کتاب به متقاضیان را به صورت غیر حضوری انجام می دهد.

 با توجه به شرایط کنونی کشور و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، کتابخانه تخصصی موزه اقدام به ثبت سفارشات به صورت اینترنتی و ارسال کتابها از طریق پیک برای متقاضیان کرده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت http://lib.iranhdm.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۶۵۷۰۲۰ تماس حاصل کنند.

کتابخانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با دارا بودن بیش از 26 هزار عنوان کتاب، پایان نامه، نشریه و بیش از سه هزار عنوان کتاب دیجیتال، جامع ترین کتابخانه تخصصی با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha