۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83770364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه سه کیلومتر لوله‌گذاری گاز در کردستان انجام می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: امسال براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بطور میانگین روزانه سه کیلومتر لوله‌گذاری گاز در مناطق مختلف این استان انجام می‌شود.

احمد فعله‌گری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار است امسال ۳۰۰ واحد صنعتی و بیش از ۱۰۰ روستا در استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شوند.

وی با بیان اینکه پارسال ۸۸۳ کیلومتر شبکه لوله‌گذاری گاز در استان اجرا شد، افزود: از این رقم، ۵۷ کیلومتر در بخش شهری، ۶۹۵ کیلومتر روستایی و ۱۳۱ کیلومتر در حوزه صنایع بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: سال گذشته بطور پراکنده ۶۸ کیلومتر گازرسانی در شهرها و روستاهای استان انجام شد و ۶ هزار ۵۸۴ خانوار ساکن در مناطق الحاقی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

فعله‌گری اضافه کرد: سال ۹۸ بیش از هشت هزار و ۳۶۱ علمک در مناطق مختلف این استان نصب شد که ۶ هزار و ۲۱۷ مورد در بخش روستایی و ۲ هزار و ۱۴۴ مورد در بخش شهری بود.

وی گفت: با در نظر گرفتن تعداد علمک‌های نصب شده در سال گذشته جمع کل انشعاب‌ها در استان به بیش از ۲۷۳ هزار و ۲۹۹ مورد رسیده که ۱۵۷ هزار و ۸۳۹ مورد در شهرها و ۱۱۵ هزار ۴۶۰ مورد هم در روستاها است.

در حال حاضر ۵۳۴ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی،  ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha