۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1375
کد خبر: 83770664
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تصادف در محور سمیرم - یاسوج ۲ کشته بر جا گذاشت

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبر: 83770664
تصادف در محور سمیرم - یاسوج ۲ کشته بر جا گذاشت

اصفهان- ایرنا- برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و کامیون در محور سمیرم - یاسوج جان ۲ نفر را گرفت.

رییس جمعیت هلال‌احمر سمیرم روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه بامداد امروز حوالی شهرک صنعتی جنوب شهر سمیرم رخ داد  که یک نفر زخمی و مصدوم  هم بر جا گذاشت.

به گفته سید نورمحمد موسوی تصادف این خودروها با شدت بالا در زمانی اتفاق افتاده که بارش باران در سمیرم شدید بود و لغزندگی جاده بر شدت سانحه افزوده است.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن آزادسازی و بیرون کشیدن اجساد، فرد مصدوم از سوی نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: جاده سمیرم - یاسوج از محورهای پرحادثه کشور و استان اصفهان است که هر از گاهی خبرهای ناگوار تصادف و سانحه در این جاده در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

موسوی از مسوولان راه و شهرسازی خواست چهارخطه شدن این جاده ترانزیتی و بین استانی را با سرعت بیشتری دنبال کنند تا شاهد کاهش این حوادث تلخ در این محل باشیم.

جمعیت هلال احمر سمیرم با سه پایگاه امداد جاده‌ای و یک پایگاه امداد کوهستان در منطقه پادنای بزرگ فعالیت می‌کند. فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم با برخورداری از پنج پایگاه جاده‌ای، یک شهری، یک اتاق فرمان و ۱۴ نیرو در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌ بیمارستانی به مصدومان حوادث است.

شهرستان کوهستانی و سردسیر سمیرم دارای۴۰ کیلومتر بزرگراه،۷۳ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۴۰۳ کیلومتر راه روستایی است.

این شهرستان در ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج و۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha