۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳
کد خبر: 83770831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرگ کارگر بر اثر سقوط از طبقه پنجم در همدان

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳
کد خبر: 83770831
مرگ کارگر بر اثر سقوط از طبقه پنجم در همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ۲ کارگر ساختمانی حین کار از طبقه پنجم یک منزل مسکونی واقع در منطقه عمار شهر همدان سقوط کردند که یکی از آنها جان باخت.

سرهنگ جمشید باقری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ساعت ۱۸ روز گذشته یک مورد سقوط از ارتفاع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد و تیمی از کلانتری در محل حضور یافت.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه گویای این بود که یک اُستاد کار به همراه کارگر در حال فعالیت در یک ساختمان بودند که از طبقه پنجم سقوط کرده که استادکار ۳۰ ساله در این سانحه جان باخت و شاگرد ۱۸ ساله وی به شدت مجروح و به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه علت سقوط این افراد بی احتیاطی در حین کار بوده است اظهار داشت: با این وجود تحقیقات پلیس برای بررسی دقیق علت بروز این موضوع ادامه دارد.

سرهنگ باقری همچنین در خبر دیگری از دستگیری ۲ سارق خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت ترازوی دیجیتال یک تُنی از پارکینگ منزلی در سطح شهر همدان، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی ماموران، ۲ سارق در این خصوص شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته، به ۱۲ فقره انواع سرقت از داخل پارکینگ و مشاعات ساختمانی اعتراف کردند و در بررسی سوابق نامبردگان مشخص شد یکی از آنان دارای چندین سابقه سرقت است.

سرهنگ باقری افزود: ماموران در جریان بازرسی از منزل سارقان تعدادی از اموال مسروقه را کشف کردند و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha