۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲
کد خبر: 83773891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای سه هزار شاخه گل به مدافعان سلامت در مشهد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۴۲
کد خبر: 83773891
اهدای سه هزار شاخه گل به مدافعان سلامت در مشهد

مشهد- ایرنا- سه هزار شاخه گل با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان رضوی با هدف قدردانی از تلاش کادر درمان و مدافعان سلامت در ایام مبارزه با بیماری کرونا، طی مراسمی در مشهد به آنها اهدا شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام نمادین با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه محصولات گلخانه‌ای استان با هدف تقدیر از سختکوشان جبهه سلامت و دلگرمی دادن به این عزیزان صورت گرفت. 

علی ساربان افزود: این تعداد شاخه گل به پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمانی شاغل در مرکز بهداشتی درمانی شهید قدسی با حضور جمعی از تولیدکنندگان خراسانی اهدا شد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان شش هزار و ۲۰۳ را در کشورمان گرفته است. 

همچنین تاکنون ۷۸ هزار و ۴۲۲ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان سه میلیون و ۴۱۴ هزار و ۹۳۸ نفر را بیمار کرده و جان ۲۳۹ هزار و ۷۹۲ نفر را در کشورهای مختلف گرفته است.

در این میان آمریکا با ۶۵ هزار و ۷۷۶ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشوهای ایتالیا، انگلیس، اسپانیا، فرانسه، بلژیک و آلمان قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha