۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83775370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتباع مصری در کویت خواستار بازگشت به کشورشان هستند

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
کد خبر: 83775370
اتباع مصری در کویت خواستار بازگشت به کشورشان هستند

تهران-ایرنا- اتباع مصری که به صورت غیرقانونی در کویت به سر می‌برند، امروز (دوشنبه) با ایجاد اغتشاش در مراکز اسکان‌دهی خود از مقامات کشورشان خواستند آنها را به مصر بازگردانند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت کشور کویت در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور با اغتشاش و آشوب ایجاد شده توسط تعدادی از شهروندان مصری در مراکز اسکان‌دهی مخصوص متخلفان قانون اقامت برخورد کردند.

این شهروندان مصری که به صورت غیرقانونی در کویت اقامت دارند، از مقامات مصر خواسته‌اند تا آنها را به کشورشان بازگردانند.

طبق این بیانیه، نمایندگانی از سفارت مصر در کویت در مراکز اسکان‌دهی مخصوص متخلفان قانون اقامت حاضر شدند و به اتباع خود گفتند که قرار است جدول زمانی بازگشت آنها به کشور را طی این هفته تدوین کنند.

سفارت مصر همچنین از هرج ‌ومرجی که اتباع مصر در این مراکز اسکان‌دهی ایجاد کردند، از مقامات کویتی عذرخواهی کردند.

طبق این بیانیه، پس از ایجاد اغتشاش، نیروهای امنیتی کویت وارد عمل شده و مانع ادامه آشوب شدند و تعدادی از اتباع مصری را بازداشت کردند.

وزارت کشور کویت همچنین تاکید کرد، دستورات صادره برای نیروهای امنیتی کاملاً واضح و روشن است و مبتنی بر برخورد سریع و قاطع با آشوبگران است و دستگاه امنیتی به کسی اجازه ایجاد آشوب یا بی‌قانونی نمی‌دهد.

اتباع مصری در کویت در حالی خواهان بازگشت به کشورشان هستند که ویروس کرونا در کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله کویت به شدت شیوع پیدا کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha