بنیاد علوی چهار هزار بسته غذایی بین نیازمندان مانه و سملقان توزیع کرد

بجنورد- ایرنا- چهار هزار بسته غذایی توسط بنیاد علوی در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان شهرستان مانه و سملقان توزیع شد.

مجری طرح آبادانی بنیاد علوی در مانه و سملقان، روز سه شنبه در حاشیه توزیع این بسته های غذایی به خبرنگار ایرنا ارزش هر بسته غذایی را ۲ میلیون ریال و شامل ۱۱ قلم کالای مورد نیاز خانواده ها از جمله برنج و روغن عنوان کرد که به دست خانواده های محرومی که توسط بسیج، هیات امنای مساجد، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها شناسایی شده اند، می رسد.

مهدی شیردل با بیان اینکه این نهاد با هدف گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده های کم درآمد در استان خراسان شمالی و به ویژه شهرستان مانه و سملقان طرح های خوبی را اجرا می کند،   افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در شرایط کنونی یکی از اهداف اصلی این بنیاد، کمک و همدلی مومنانه با نیازمندان است.

وی همچنین از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی به محرومان و خانواده های نیازمند این منطقه خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای صاحبان مشاغلی که از ناحیه کرونا دچار خسارت و زیان شده اند و نیز اصنافی که فعالیت آنها ممنوع بوده است، در نظر گرفته شده است.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان ۱۳۴ روستا، سه بخش و چهار شهر دارد.

آشخانه، مرکز این شهرستان، در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد قرار دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha