۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 1223
کد خبر: 84154126
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بنیاد علوی هزار بسته غذایی بین نیازمندان مانه وسملقان توزیع کرد

بجنورد- ایرنا- دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت مانه وسملقان گفت: با هدف محرومیت‌زدایی و همدلی با محرومان در شب یلدا، هزار بسته غذایی در قالب طرح سردار شهید سلیمانی در این شهرستان توزیع شد.

غلامرضا رمضانیان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش این تعداد بسته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که در اختیار خانواده های محروم شهری و روستایی قرار گرفته است.

وی افزود: بنیاد علوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار نیازمندان بوده و اقداماتی چون توزیع بخاری، غذای گرم، بسته های غذایی را به انجام رسانده است.

رمضانیان با بیان اینکه این نهاد با هدف گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده های کم درآمد در خراسان شمالی و به ویژه شهرستان مانه و سملقان، طرح های خوبی را به اجرا گذارده است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در شرایط کنونی یکی از اهداف اصلی این بنیاد، کمک و همدلی مومنانه با نیازمندان است.

توانمندسازی و رونق اقتصادی شهرستان مانه‌ و سملقان در غرب استان خراسان شمالی، به بنیاد علوی سپرده شده است تا با اقدامات این بنیاد، غبار محرومیت از چهره شهرها و روستاهای این خطه زدوده شود.

شهرستان مانه و سملقان پس از شهرستان‌های قلعه گنج در استان کرمان، لنده در کهگیلویه و بویراحمد و چالداران در آذربایجان غربی، چهارمین شهرستانی است که عرصه حضور و فعالیت های محرومیت زدایی بنیاد علوی شده و این نهاد تلاش دارد با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی‌های منطقه، طرح های اشتغال زا در مانه و سملقان اجرا کرده و مردم منطقه را با رساندن به اشتغال پایدار و معیشت مناسب، توانمند سازد.

آشخانه، مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه وسملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha