۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 83776042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ تن مواد غذایی فاسد در سردشت امحا شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶
کد خبر: 83776042
۱۵ تن مواد غذایی فاسد در سردشت امحا شد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: ۱۵ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان کشف و امحا شد.

روژان قادری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از پخش و مصرف مواد خوراکی غیربهداشتی در سطح مراکز عرضه، مغازه‌ها و فروشگاه‌های این شهرستان کشف و جمع‌آوری شده بود.

وی بیان کرد: معدوم‌سازی این میزان مواد غذایی فاسد در راستای برنامه‌های اجرایی بزرگداشت هفته سلامت در این شهرستان بوده که امروز با حضور نماینده دادستان و با همکاری شهرداری در محل دفن زباله‌های شهر سردشت امحا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: علاوه بر آن، حدود ۲۵ تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی که در مراکز روستایی توسط کارشناسان بهداشت محیط کشف و ضبط شده بود، در طول سال گذشته امحا شد.

«قادری» از شهروندان درخواست کرد که هنگام خرید مواد غذایی و آشامیدنی به تاریخ مصرف، کارخانه ساخت و مواد تشکیل‌دهنده آن دقت کرده و از مراکز مطمئن اقدام به خرید کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را از طریق شماره تماس رایگان ۱۹۰ شبکه بهداشت اطلاع دهند.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha