به گزارش روز سه شنبه وزارت آموزش و پرورش، سعید اوحدی در تشریح جزییات جلسه روز گذشته وزیر آموزش و پرورش با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس رویکرد مثبتی نسبت به بهره مندی از فناوریها در بحث آموزش دانش آموزان دارند وبرتداوم پروژه شاد تاکید داشتند.
وی افزود: دغدغه آنان این است که برخی دانش آموزان به دلایل مختلف و خصوصا در مناطق کم برخوردار شاید نتوانند در موعد مقرر از این شبکه بهره ببرند که این موضوع بسیار مهمی است که باتوجه به تاکید وزیر آموزش وپرورش مبنی بر رعایت عدالت آموزشی می بایست درجهت حل این مشکل تعامل شود اگرچه درمناطق عشایری و روستایی اقدامات بسیار خوبی از طریق آموزش حضوری انجام شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش تاکید کرد : وزیر آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توضیح داد که با توجه به ادامه داشتن شرایط کرونا و امکان بروز مجدد بیماری در پاییز سال جاری، وزارت آموزش و پرورش باید به سمتی برود که بتواند بهترین بستر را برای آموزش فراهم کند، بنابراین طبیعی است که باید مشکلات رفع شود.
به گزارش ایرنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود خلاءهایی در آموزش از راه دور برای دانش آموزان از همان هفته های ابتدایی تعطیلی مدارس، از ایجاد یک شبکه اجتماعی دانش آموزی مستقل برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داد که پس از گذشت حدود یک ماه از وعده وزیر سرانجام شبکه آموزش مجازی دانش آموزان تحت عنوان «شاد» آماده شد و در خدمت نظام آموزش قرار گرفت.
نظر شما