۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83777442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موکب‌داران آذربایجان‌غربی یک‌هزار بسته معیشتی توزیع کردند

ارومیه- ایرنا- مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: یک‌هزار بسته معیشتی توسط ۱۰ موکب این استان در قالب طرح «کمک مومنانه» بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شده است.

سیدحسن حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی هر بسته معیشتی از ۱۶۰ تا حدود ۴۰۰ هزار تومان بوده و در نقاط محروم و در بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: هر بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، سویا، گوشت، روغن خوراکی یک لیتری، نان و حبوبات بوده است.

وی با اشاره به میزان اقلام توزیع شده اظهار داشت: تاکنون پنج تن برنج، یک‌هزار و ۸۲۰ بسته ماکارونی، یک تن سویا، یک تن گوشت، ۲ هزار بطری روغن خوراکی یک لیتری، ۵۰ هزار عدد قرص نان و هشت تن حبوبات بین مردم نیازمند توزیع شده است.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در موکب‌های این استان ۹۰ خانم و ۹۵ آقا در زمینه تولید ماسک و البسه بهداشتی و دستکش فعالیت می‌کنند.

حسینی ادامه داد: پنج کارگاه تولیدی در این استان فعال است که تاکنون ۷۰ هزار عدد ماسک، ۱۲ هزار عدد لباس بهداشتی و ۵۰ هزار عدد دستکش را تولید کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون ۶۰ مرحله سمپاشی در محلات استان توسط موکب‌ها انجام شده و ۲ هزار لیتر محلول مایع و ژل ضدعفونی دست نیز توزیع شده است.

به گزارش ایرنا در حال حاضر با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا وضعیت معیشتی برخی از هموطنان ما را تحت تاثیر قرار داده لذا جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند گسترش فرهنگ انفاق و ایثار است.

مردم همیشه در صحنه و نوع دوست آذربایجان‌غربی، همراه با سایر نقاط ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، رزمایش مقدسی را راه‌اندازی کرده‌اند تا کمک‌های مومنانه خود را به دست نیازمندان استان و آسیب دیدگان از کرونا برسانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha