۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 2216
کد خبر: 83778927
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

اهدای یک دستگاه دیالیز پرتابل توسط یک خیّر به بیمارستان نقده

ارومیه- ایرنا- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) نقده گفت: یک دستگاه دیالیز پرتابل توسط یکی از خیّران نیک‌اندیش به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا شد.

آیدین دانشگر روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه دیالیز قابل حمل، توسط خیّر نیکوکار صادق عباس زاده برای بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان این شهرستان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این دستگاه بالغ بر ۳۷۰ میلیون ریال است، اظهار داشت: این دستگاه به دلیل قابل حمل بودن از دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان بود که با تهیه آن نیاز به انتقال بیمار به بخش دیالیز نیست و در صورت نیاز به عمل تصفیه خون در بخش ویژه انجام می‌شود.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) نقده ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان نقده هم‌اکنون ۵۶ بیمار دیالیزی دارد که روزانه به ۲۵ نفر از آنان خدمات‌رسانی می‌کند.

بیمارستان امام خمینی (ره) نقده هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۲۲۰ تخت فعال علاوه بر شهروندان داخل شهرستان به شهروندان شهرهای همجوار نیز خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

شهرستان ۱۲۷ هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha