۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83779375
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی یارانه‌ای در این استان وجود ندارشته و مردم نباید نگران تامین این کالاها نباشند.

بهنام شهدی روز پنج‌شنبه در بازدید از چند فروشگاه زنجیره‌ای در شهر ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازدیدها در راستای کنترل و بررسی وضعیت کالاهای اساسی یارانه‌ای همچون برنج، شکر و گوشت در مراکز عرضه این شهرستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد افزود: تقاضا به خاطر اختلاف قیمتی که وجود دارد زیاد است با این وجود سهمیه‌ای که برای فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است به نحو مطلوبی تامین می‌شود. 

وی اضافه کرد: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار اندیشیده شود و تیم‌های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالاها در بازار نظارت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تامین این اقلام و کالاها برای بعد از ماه مبارک رمضان نیز اندیشیده خواهد شد.

به گزارش ایرنا در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان از چند فروشگاه زنجیره‌ای سطح شهر بازدید کرد. 

مدیریت بازار از جمله مهمترین اقدامات در مدیریت بحران به شمار می‌رود و روند تامین کالاهای اساسی و بهداشتی، همواره طی این روزها مورد توجه نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی بوده است. 

بیش از ۱۰۳ هزار واحد دارای پروانه در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کند که این تعداد چهار درصد از واحدهای صنفی کشور را تشکیل می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha