اصناف خراسان رضوی ۹ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

مشهد- ایرنا- رییس بسیج اصناف سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: بعد از شیوع کرونا اصناف این استان ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به منظور تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان کمک کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار محمد هادی قوی‌ پنجه روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تولید ۱۳۵ هزار ماسک از دیگر اقدامات بسیج اصناف در مقابله با این ویروس است.

وی با بیان اینکه به منظور مقابله با این ویروس ۷۵ گروه جهادی بسیج اصناف در شهرستان‌های استان تشکیل شد ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی به در منازل برای غربالگری و ضد عفونی معابر از دیگر اقداماتی است که بسیجیان به منظور مقابله با کرونا انجام داده‌اند.

وی گفت: توزیع بسته‌های مختلف معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان، یک هزار اسپری ضدعفونی بین تاکسیرانان شهر مشهد و استفاده از ۳۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده اماکن و معابر در کنار توزیع ۱۶ هزار پوستر اطلاع رسانی مقابله با کرونا از دیگر اقداماتی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

قوی پنجه افزود: قرار است بانک اطلاعاتی هر اتحادیه در خصوص خیران و جامعه هدف نیازمندان همراه با مرکز نیکوکاری در هر اتحادیه تشکیل شود. همچنین صحبت با مالکان مجتمع و واحدهای تجاری برای تخفیف یا بخشش اجاره بها در مدتی که کسب و کارهای مختلف به خاطر شیوع کرونا تعطیل بودند، از دیگر اقدامات در حال انجام است.

بسیج اصناف خراسان رضوی ۳۴ حوزه و ۴۵۰ پایگاه فعال در شهرستان‌های استان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha