۳۴۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت‌حیدریه توزیع شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه از تهیه و توزیع سه هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

عباس ترکمان‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های کمک معیشتی را ۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل اقلام مختلف غذایی از جمله برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است که با کمک معتمدان محلی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.

وی افزود: همچنین با همکاری خیران مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، کارگران و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در تربت‌حیدریه توزیع شده است.

وی ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته در نظر است تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین جامعه هدف توزیع شود ضمن اینکه در اجرای طرح کمک مومنانه، کمک به نیازمندان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۱۰ هزار خانوار را زیرپوشش دارد و در طول سال خدمات مختلف به آنان ارایه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۶ هزار و ۵۸۹ را در کشور گرفته است. همچنین تاکنون ۸۵ هزار و ۶۴ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha