۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۰۶
کد خبرنگار: 1154
کد خبر: 83788424
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

۱۹ هزار افطاری در شهیدیه میبد توزیع شد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۰۶
کد خبر: 83788424
۱۹ هزار افطاری در شهیدیه میبد توزیع شد

یزد- ایرنا- با اجرای طرح «همسفره با شهدا» در شهیدیه میبد حدود ۱۹ هزار و ۵۰۰ افطاری متبرک امام رضا (ع) در این منطقه از شهرستان توزیع شد، نیازمندان نیز توسط پویش‌های مومنانه مورد حمایت قرار گرفتند.

مسوول خادمیاران رضوی شهیدیه میبد در این ارتباط به ایرنا گفت: این تعداد افطاری همراه با یک بسته نمک رضوی بین کل مردم این منطقه از پل مروارید تا کاشف‌آباد طی یک هفته توزیع شد.

سید محمد حسن علایی ادامه داد : این طرح با همکاری پایگاه مردمی شهید سلیمانی متشکل از خادمیاران رضوی، خادمیاران موکب بین راهی نجف و کربلای ام البنین ، نیروهای بسیج ، هیئت‌های مذهبی ، هیئت امنای مساجد ، زورخانه شهیدیه و شرکت تعاونی پاکبانان اجرا گردید.

وی با اشاره به اینکه کانون خادمیاران رضوی شهیدیه از ۲ روز قبل از رمضان تا به حال ۱۲ برنامه اجرا کرده‌است، افزود: از جمله این برنامه‌ها توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی ۲۵۰ تومانی شامل ۱۱۰ تومان کارت هدیه و ۱۴۰ تومان خم برنج و حبوبات و توزیع یک هزار و ۲۰۰ افطاری بین ۳۶۰ خانوار نیازمند در دو مرحله بوده ‌است.

همچنین به نقل از کانال راهنمای خادمیاران رضوی میبد در یکی از شبکه های مجازی ، توزیع غذای گرم و ۲۵ بسته کمک معیشتی شامل گوشت قرمز ، تخم مرغ ، روغن مایع ، رطب ،پنیر ، سویا ، ماکارونی در شهرک بهمن آباد میبد و توزیع ۲۵ بسته گوشت گرم به مقدار یک کیلو گرم در محله‌های ده آباد،شهرک امام و عشرت آباد با همکاری خادمیاران رضوی شهرستان از شروع ماه مبارک رمضان تا به حال انجام گرفته ‌است.

همینطور توزیع ۱۶۰ بسته کمک معیشتی توسط خادمیاران کانون محله فیروزآباد ، ۱۵۰بسته کمک معیشتی توسط خادمیاران کانون شهید رجایی محله‌های محمودآباد ، بهمن آباد ، شاه جهان آباد و اکبرآباد ، توزیع غذای گرم و گوشت قرمز بین ۵۰۰ خانوار نیازمند توسط خادمیاران رضوی محله بفروئیه و...نیز از دیگر کمک‌های معیشتی است که انجام گرفته‌ است.

گروه مردمی مشارکتهای طلوع مهر نیز با همکاری سپاه ۵۰۰ بسته معیشتی را برای  توزیع بین نیازمندان آماده‌سازی کرد.

رییس اداره بهزیستی میبد هم از کمک ۱۸ میلیون تومانی کارکنان بهزیستی میبد  به نیازمندان تحت پوشش این اداره خبر داد.

سیدمحسن فلاح گفت: این مبلغ با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و افراد دارای معلولیت اهدا شده و در قالب سبد مواد خوراکی و بن خرید  بین خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

وی افزود:  بهزیستی میبد در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ سبد مواد غذایی بین خانواده های نیازمند توزیع کرده ‌است.

فلاح همچنین اظهار داشت: خیرانی که تمایل به این کار خداپسندانه دارند می‌توانند کمک‌های خود را در قالب کمک نقدی، مواد خوراکی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و ... و همچنین مواد شوینده و بهداشتی از طریق  این اداره  به خانواده‌های نیازمند اهدا کنند.

این مسوول همچنین خاطرنشان کرد: پویش همدلی مومنانه به منظور جمع آوری کمکهای مالی برای تهیه بسته های حمایتی ویژه مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در شهرستان میبد به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شده ‌است.

 وی با اشاره به اینکه این پویش در جهت حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا همزمان با بهزیستی سراسر کشور در میبد آغاز گردیده‌است، افزود: کمک‌های پویش ذکر شده صرف تأمین سبدهای غذایی ویژه افراد دارای معلولیت نیازمند، اقلام ضروری و معیشت زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی تحت پوشش این سازمان می‌شود.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha