۴ سفره خانه متخلف در تهران پلمب شد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۳۳
کد خبر: 83789077
۴ سفره خانه متخلف در تهران پلمب شد

تهران- ایرنا- جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: چهار سفره خانه متخلف به خاطر رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی در شرق تهران پلمب شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری های تهران در بررسی های دقیق و نظارت بر اصناف اطلاع پیدا کردند که ۴ باب سفره خانه و قهوه خانه در شرق تهران به صورت پنهانی اقدام به فعالیت کار خود هستند و این در حالی است که با توجه به دستورلعمل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این اصناف خارج از قوانین صادر شده است.

وی افزود: بررسی های دقیق صحت این اخبار را همراه داشت و مشخص شد روزانه ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر در این مغازه ها حضور دارند که هماهنگی های لازم برای پلمب این مغازه ها صادر شد و عصر روز جمعه بیست و ششم اردیبهشت ماه در عملیات های همزمان و هماهنگ چهار باب مغازه پلمپ شده و نفرات دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام پلیس به اصناف متذکر شد: همه اصناف باید دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کنند و ماموران کلانتری ها در صورت مشاهده تخلف اصناف اقدام به انعکاس موضوع به مراجع ذیصلاح می کنند.

موقوفه ای گفت: از مردم و اصناف می خواهم که قوانین و دستورالعمل های صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha