۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۳۹
کد خبر: 83789534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۳۹
کد خبر: 83789534
یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ محموله قاچاق کالا شامل کود و توتون قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ «جمال سلمانی» اعلام کرد: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه از ورود ۲ دستگاه کامیون و اتوبوس حامل کالای قاچاق رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کرمانشاه پس از کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد آنها شده و بعد از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو اقدام کردند. 

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون پنج تن کودشیمایی و در بازرسی از اتوبوس نیز ۹ هزار عدد توتون قلیان قاچاق کشف شد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد. 

وی در پایان از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سارقان قطعات خودرو در دام پلیس اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان کشف و ۲ سارق نیز دستگیر شدند.  

سرهنگ «محمدرضا یاری» اظهارداشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در اسلام آبادغرب، کاراگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: کاراگاهان پس از تحقیقات گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 

سرهنگ یاری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.