۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83790004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزم مدیریت شهری همدان رسیدن به وضعیت سبز کرونا است

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲
کد خبر: 83790004
عزم مدیریت شهری همدان رسیدن به وضعیت سبز کرونا است

همدان- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: عزم مسوولان اجرایی استان رسیدن به شرایط و وضعیت سبز کرونا است و مدیریت شهری نیز برای تحقق این هدف اقدام‌های جهادی خود را با قوت ادامه می‌دهد.

کامران گردان روز یکشنبه در نطق پیش از دستور صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: همدان بر اساس آمارهای رسمی در هفت روز اخیر فوتی ناشی از کرونا نداشته و اگر این وضعیت ۲ هفته دیگر تداوم یابد از وضعیت سفید به سبز تبدیل می شود.

وی بیان کرد: برای رسیدن به این هدف باید ضمن تداوم رعایت فاصله اجتماعی، بهداشت فردی و عمومی نیز مورد توجه مردم قرار بگیرد.

گردان با تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم در دوره حضور گردشگران و مسافران به همدان اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا نمی توانیم مانع از ورود مسافران شویم اما اسکان در پارک ها را ممنوع کرده ایم.

وی افزود: همچنین پیشنهاد شده تا حدامکان اجازه خروج مردم خوزستان توسط مسوولان اجرایی این استان داده نشود تا وضعیت قرمز آنها به همدان سرایت نکند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه روند مطلوبی در این شهر پایدار است، گفت: آمارهای رسمی اعلام شده نشان می دهد که از هر یکصد هزار جمعیت همدان ۵۳ تن به کرونا مبتلا هستند در حالیکه این رقم در کشور ۱۴۳ نفر است.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز باید مسوولان اجرایی استان همدان به دنبال حفظ شرایط موجود و تبدیل وضعیت به شرایط سفید باشند.

گردان با استقبال از پیشنهاد معاون عمرانی استاندار همدان مبنی بر تماس با استان های وضعیت قرمز نظیر خوزستان برای ممانعت از خروج مسافر گفت: این تدابیر به طور قطع در راستای کنترل شرایط موجود است.

وی با قدردانی از عملکرد مدیریت شهری در عزم جهادی در مقابله با کرونا گفت: شهردار همدان از این حیث نمونه اعلام شد که جای افتخار دارد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی شورا باید نرم افزارهای نوین را وارد چرخه اطلاع رسانی کند.

وی افزود: البته شورا و شهرداری باید توجه بیشتری به حوزه روابط عمومی داشته باشند تا اهداف این حوزه به نحو احسن اجرایی شود.

در صحن امروز کارکنان روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان از سوی استانداری تقدیر شدند.

تاکنون/ ۲۸ اردیبهشت ۹۹/ تعداد بیماران کرونایی در کشور به ۱۱۸ هزار و ۳۹۲ نفر رسیده و ۶ هزار و ۹۳۷ نفر نیز جان باخته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha