۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83790058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین انتظامی کردستان: دانشگاه‌ پشتوانه علمی در تحقق امنیت پایدار است

سنندج‌ - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با تاکید بر تقویت تعاملات با مراکز علمی و دانشگاهی در راستای پیشگیری از جرایم گفت: دانشگاه‌ها پشتوانه علمی و کاربردی بالقوه‌ای در راستای تحقق امنیت پایدار در جامعه هستند.

سرهنگ رسول برزویی روز یکشنبه در نشست تعاملی با معاونان و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه کردستان اظهار داشت: فراگیری دانش، تحقیق و پژوهش در حوزه نظم و امنیت، موجب ارتقای ارائه خدمات به مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقا امنیت اجتماعی مستلزم استفاده از دانشگاه به عنوان مهمترین مراکز تولید علم و دانش است، افزود: به طور کلی برای ارتقای سطح علمی پلیس دانش بنیان، تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی برای رسیدن به هدف لازم و ضروری است.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان اضافه کرد: امروزه پلیسی موفق است که  با مراکز علمی و دانش بنیان تعامل و ارتباط علمی برقرار کند که این مهم با رویکرد جامعه محوری پلیس در حال تحقق است.

۱۰ تن چوب فاقد مجوز در سروآباد کشف شد

فرمانده انتظامی سروآباد نیز از کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی این فرماندهی در پی کنترل خودروهای عبوری به  یک دستگاه کامیون حامل چوب که ازسمت مریوان به طرف سنندج در حرکت بودند مشکوک  و کامیون را متوقف کردند.

سرهنگ طیب محمدی اظهار داشت: ماموران در بازرسی ازخودروی مذکور ۱۰تن چوب جنگلی فاقد مجوز به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند و در این ارتباط یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سروآباد با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارقان حین سرقت در سقز دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی سقز گفت: سه سارق خودرو، محتویات خودرو و ساختمان در حال ساخت حین سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ بهروز جلیلیان اظهار داشت: ماموران کلانتری۱۲ شهرستان سقز حین گشت موفق به دستگیری سارق خودرو حین سرقت یک دستگاه خودروی سواری زانتیا شدند و بلافاصله متهم را که قصد فرار داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۱  این شهرستان نیز موفق به دستگیری سارق در حال سرقت پخش خودرو ۴۰۵ شدند و متهم را به مقر کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ جلیلیان به دستگیری سارق مصالح در ساختمان در حال ساخت توسط ماموران کلانتری ۱۳ اشاره کرد و گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارق در ساختمان در حال ساخت، بلافاصله اکیپ گشت در محل حاضر و متهم را حین سرقت دستگیر کردند.

وی به دستگیری سارق خانه باغ توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار ۲۲۰ گرم سوخته تریاک، ۲۰گرم تریاک و ۲ گرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha