۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۱۸
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83790980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلیات طرح ترافیک شهرک صنعتی ملارد به تصویب رسید

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۱۸
کد خبر: 83790980
 کلیات طرح ترافیک شهرک صنعتی ملارد به تصویب رسید

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان ملارد گفت: کلیات طرح ترافیک شهرک صنعتی این شهرستان تصویب و مقرر شد سایر اقدامات تکمیلی توسط شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری صفادشت صورت گیرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ملارد، سجاد برنجی در جلسه شورای ترافیک استان تهران، با بیان اینکه شهرک صنعتی ملارد در مساحت ۷۴۰ هکتار مصوب شده، افزود: ظرفیت چشم‌انداز اشتغال این شهرک پس از راه اندازی ۳۵ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه با گذشت سال های زیادی از تشکیل این شهرک، به دلایل متعددی اقدام موثری برای راه اندازی این شهرک صورت نگرفته و اکنون پیگیری فعال سازی این شهرک از اولویت‌های مدیریت شهرستان ملارد و استانداری است.

فرماندار شهرستان ملارد تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر دسترسی به این شهرک یک مسیر با ظرفیت محدود است، یکی از موانع شروع به کار شهرک مجوزهای ترافیکی بود که در جلسه امروز و تصمیم کلیات، گام مهمی در راستای برطرف شدن این نقیصه برداشته شد.

برنجی بابیان اینکه مصوبات راه اندازی این شهرک را به جد پیگیری می کنیم اضافه کرد: شروع به کار این شهرک می‌تواند اثر قابل توجهی در جهت کاهش نرخ بیکاری و افزایش میزان اشتغال در غرب استان تهران داشته باشد.

شهرستان ملارد با ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha