قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان حوزه روابط عمومی استانداری ایلام به مناسبت هفته روابط عمومی با بیان اینکه حرف مخالف و منتقد را باید شنید و مسوولان باید نقدپذیری داشته باشند، افزود: نقد دلسوزانه باعث رفع اشکال و در نهایت رشد شده و مسولان باید مروج آزادی بیان و اندیشه رسانه ها باشند.
وی با اشاره به بازپس گیری شکایات از رسانه ها، بیان کرد: با وجود برخی نقدهای تند و تیز و برخی مواقع تخریب ها از طرف برخی رسانه ها اما در راستای احترام به جایگاه اصحاب رسانه در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) این دستور ابلاغ و امروز خوشبختانه در این حوزه شاهد وحدت و همدلی بسیار خوبی همچون سایر حوزه ها هستیم.
استاندار ایلام با قدردانی از خدمات مجموعه روابط عمومی حوزه استانداری گفت: در این مدت روابط عمومی با رعایت اعتدال و میانه روی در مسیر تعامل با رسانه ها حرکت و در انعکاس عملکرد دولت در بعد استانی و ملی موفق عمل کرده است.
سلیمانی دشتکی پاسخگویی مدیران به خواسته ها و مطالبات مردمی را یک اصل مهم و انکار نشدنی در یک نظام مردمسالار خواند و افزود: در این میان نقش روابط عمومی ها در ارائه گزارش به مردم و انعکاس ضعف ها و انتقادها به سازمان مهم و حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه باید از نگاه تشریفاتی به روابط عمومی پرهیز شود، اضافه کرد: روابط عمومی پل ارتباطی مطمئن بین مردم و سازمان بوده و در راستای تعدیل برنامه های سازمان با خواسته های مردمی نقش آفرینی می کند.
آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام نیز در این نشست از حمایت های استاندار ایلام از این مجموعه قدردانی کرد و گفت: امروز جایگاه روابط عمومی در استان تقویت شده و این مهم ناشی از حمایت قاطعانه نماینده عالی دولت در استان از روابط عمومی هاست.
در پایان این دیدار استاندار ایلام از تلاش های مجموعه روابط عمومی استانداری تجلیل کرد.
نظر شما