۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83794425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر مهاباد ۲۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۳۱
کد خبر: 83794425
هلال احمر مهاباد ۲۰۰ بسته معیشتی توزیع کرد

مهاباد- مسوول امور داوطلبان هلال احمر مهاباد گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «همای رحمت» بین خانوارهای نیازمند و بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

پخشان شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسته‌های توزیع شده شامل ۱۱ قلم مواد خوراکی از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز، ماکارونی، تن ماهی و حبوبات بوده که برای هر بسته ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه تامین این بسته‌های معیشتی توسط خیّران این شهرستان تامین شده بود، افزود: این بسته‌های معیشتی در ۲ مرحله توزیع شد که اول آن در آخر فروردین و مرحله دوم آن امروز با همکاری و همراهی داوطلبان هلال احمر انجام شد. 

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و مشکلات ایجاد شده بخاطر شیوع کرونا، کمک به نیازمندان بسیار مهم و ضروری است همچنانکه افراد و دستگاه‌های زیادی وارد عمل شده و براساس اعتقاد و باور خود در این کار خداپسندانه شرکت کردند.

مسوول امور داوطلبان هلال احمر مهاباد اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

طرح ملی «همای رحمت» همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور حمایت از خانواده‌های بی بضاعت در جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود که طی آن، داوطلبین با کمک خیرین نیک اندیش، خانواده‌های نیازمند شهر و مناطق روستایی را شناسایی کرده و به یاری آنان می‌شتابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha