۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱
کد خبر: 83794830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهایی از پلیس کردستان

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱
کد خبر: 83794830
خبرهایی از پلیس کردستان

سنندج‌ - ایرنا - پیام فرمانده انتظامی کردستان در مورد روز قدس، کشف ۱۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در دیواندره و دستگیری سارق با ۱۰ فقره سرقت منازل نیمه کاره برخی از خبرهای انتظامی کردستان است.

فرماندهی انتظامی استان کردستان در آستانه روز جهانی قدس با صدور پیامی، روز قدس را نماد قدرت و استقامت اسلام اعلام کرد و گفت:  زمانی که امام‌ راحل‌ (قدس‌ سره‌) این‌ روز را روز مبارزه‌ با غده‌ سرطانی‌ اسرائیل‌ قرار داد، این تصمیم هوشیارانه و مدبرانه آن پیر فرزانه هر روز در دل جوانان و دلسوختگان جهان اسلام پر رنگ تر و عمیق تر درک می‌شود و پیام همدلی و وحدت را برای همه جهانیان متبلور می‌کند.

اینک‌ روز قدس‌، به‌ نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و اتحاد نظر مسلمانان‌ تبدیل‌ شده‌ است‌ و همه‌ ساله‌ راهپیمایی‌ با شکوه‌ این‌ روز در اقصی‌ نقاط‌ عالم،‌ لرزه‌ بر اندام‌ ستمکاران‌ متجاوز و حامیان‌ مستکبر آنان‌ می‌اندازد.

آنچه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس فریاد می‌زنند ندای عدالت خواهی تمامی ملل مظلوم جهان است. هرچند روز قدس امسال به علت شیوع بیماری کرونا تحت تاثیر قرار گرفته و برابر تدابیر صورت گرفته تصمیم بر این شد که این راهپیمایی برگزار نشود، اما کارکنان فرماندهی انتظامی کردستان درپیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همراه با مردم روزه دار و ولایمتدار استان با انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار کشف شد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران یگان امداد بیجار حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه خودروی روآ حامل کالای قاچاق را در محوربیجار- دیواندره شناسایی کردند.

سردار علی آزادی اظهار داشت: با هماهنگی قضایی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۳۹ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه تلویزیون LED، یک دستگاه بخارشور و ۲ دستگاه گوشت کوب برقی قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

کشف ۱۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در دیواندره

فرمانده انتظامی دیواندره هم از کشف بیش از ۱۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس عبدی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دیواندره حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۸۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ عبدی با اشاره با اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، اضافه کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ۹۹ به خدمت فراخوانده شدند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت : مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ را دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

سرهنگ علی مجیدی گفت : همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز پنجشنبه یکم خردادماه سال ۹۹ در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی اضافه کرد: در این دوره از اعزام به خدمت نیز همانند دوره قبل برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزمی که مبتلا به بیماری های مزمن آسمی، قلبی و عروقی ، خونی، گوارشی و عفونی هستند، تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

سرهنگ مجیدی یادآور شد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت .

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانیkhabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha