۲۴۰ بسته معیشتی بدست نیازمندان در سقز رسید

۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰
کد خبر: 83796362
۲۴۰ بسته معیشتی بدست نیازمندان در سقز رسید

سنندج - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سقز گفت: ۲۴۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه تهیه و بدست خانواده‌های نیازمند و محروم این شهرستان رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز روز جمعه در این ارتباط اظهار داشت: در این رزمایش ۲۴۰ بسته حمایتی با همکاری اداره ورزش و جوانان، تعدادی از هیات‌های ورزشی و سازمان مردم نهاد همیار جوانان روستایی و انجمن آمانجی ژیان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

فرزاد خاکی از کمک‌های جامعه ورزشی به ویژه تعدادی از روسا و نایب روسای هیات‌های ورزشی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد، انجمن همیار جوانان روستایی و انجمن آمانجی ژیان برای نیازمندان و افراد محروم شهرستان قدردانی کرد.

وی یادآور شد: از زمان شروع ویروس کرونا در شهرستان سقز در چندین مرحله جامعه ورزشی و انجمن های مردم نهاد به صورت خودجوش کمک‌های خود را به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به مستمندان و همچنین بسته بهداشتی برای کادر بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و تامین اجتماعی اهدا کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز تاکید کرد:‌ بسته‌های معیشتی به افرادی که نیازمند واقعی هستند تعلق گرفت که تحت پوشش نهادهای حمایتی نبودند و امیدواریم این کمک‌های جوانانه و رزمایش مومنانه همچنان در این شهرستان ادامه داشته باشد.

براساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تا ظهر پنجشنبه اول خرداد ماه در مجموع ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۲۴۹ رسید.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha