۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83798506
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

صنایع داخلی استان تهران تسهیلات بدون بهره دریافت می کنند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص حمایت از صنایع گفت: برای تامین نقدینگی، سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی، به دارندگان صنایع داخلی تسهیلات با نرخ سود بازرگانی صفر درصد داده می شود.

یداله صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سازمان نسبت به ارائه کمک های فنی و مهندسی به دارندگان صنایع مختلف داخلی نیز از هیچ کوششی دریغ نمی کند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر واحدهای تولیدی از واحد تحقیق و توسعه برخوردارند، باید بتوانند از آخرین فناوری های نوین در تولید محصول های خود استفاده کنند.

صادقی تاکیدکرد: آن دسته از دارندگان صنایع که نیازمند سرمایه و تزریق منابع مالی هستند باید بتوانند أنواع ماشین های صنعتی با فناوری های پیشرفته را به کار بگیرند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: متخصصان شرکت های صنعتی داخلی نشان دادند با اتکا به همت خویش می توانند الگوی مناسبی برای سایر صنایع و مجموعه های مشابه داخلی باشند، هرچند که بسیاری از فعالان صنایع داخلی توانسته اند در شرایط تحریم، روی پای خود بایستند.

صادقی، افزایش حمایت از صنایع داخلی را یکی از مهم ترین اقداماتی برشمرد که باید برای تداوم تولید همواره در دستور کار مسوولان قرار داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha