۶ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83799631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کانون مساجد مهاباد، یک‌هزار بسته معیشتی توزیع کرد

مهاباد- ایرنا- مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد گفت: یک‌هزار بسته معیشتی توسط این نهاد بین نیازمندان واقعی این شهرستان توزیع شد.

محمد ارجمندی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌ها شامل مواد خوراکی مورد نیاز از جمله برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و رب بوده که برای تهیه هر بسته بیش از سه میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به شناسایی و معرفی نیازمندان توسط متولیان کانون‌های مساجد مهاباد بیان کرد: با تعیین ۲ مسجد معین و توزیع بسته‌ها از طریق ۱۶ مسجد دیگر، برخی اسامی واجد شرایط که پیشتر موفق به دریافت بسته‌های معیشتی نشده بودند، این بسته‌ها را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: از یک‌هزار بسته توزیع شده، ۵۰۰ بسته بین اعضای بنیاد کودک و انجمن ناشنوایان و ۲ مرکز خیریه مساجد توزیع شد.

مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد با قدردانی از اعتماد مسوولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خاطر تهیه این بسته‌ها اظهار داشت: پیش از این نیز ۴۰۰ بسته معیشتی توسط خیّران کانون‌های مساجد بین ۲ مرکز نیکوکاری «باران رحمت» و «ندای رحمت» که به‌صورت منطقه‌ای با مساجد محلات همکاری می‌کنند، توزیع شده بود.

به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد که دچار مشکل مالی شده‌اند، اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha