۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83800214
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آغاز ثبت درخواست مجوز برپایی موکب اربعین

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱
کد خبر: 83800214
آغاز ثبت درخواست مجوز برپایی موکب اربعین

ارومیه- ایرنا- رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام موکب‌های اربعین از امروز، ۶ خرداد در سامانه موکب‌داران آغاز شده و تا ۲۰ روز قبل از اربعین ادامه دارد.

سید حسن حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت http://mokeb.org  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا موکب‌هایی که دارای پروانه فعالیت هستند، می‌توانند برای تمدید آن، با ستاد استان و شهرستان هماهنگی کنند.

وی بیان کرد: برای تعداد ثبت نام موکب‌ها، محدودیتی وجود ندارد و هر تعداد موکب می‌توانند نسبت به درخواست خود در سامانه اقدام کنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی گفت: تمامی خدمات بهداشتی، خوراکی، تغذیه و درمانی موکب‌های ایرانی و به تبع آن موکب‌های آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین رایگان است.

حسینی بیان کرد: موکب‌های آذربایجان‌غربی در سامرا، مهران، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف استقرار می‌یابند و یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده تا زائران اهل ترکیه و جمهوری‌آذربایجان بعد از استراحت در این موکب به کربلای معلا اعزام شوند.

امسال ۱۷ مهرماه مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده و شماره حساب‌های ۱۲۲۵۸۱۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی پذیرای کمک‌های مردمی به ستاد اربعین است.

طی سال گذشته ۲۱ موکب از این استان برای ارائه خدمات در اربعین  در زمان مورد نظر در مسیرهای مشخص مستقر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha