۸ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83801996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۶ قلیان‌سرا در اشنویه تعطیل شد

۸ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۰
کد خبر: 83801996
۶ قلیان‌سرا در اشنویه تعطیل شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: با تشدید بازرسی‌ها همزمان با آغاز کار صنوف کم‌خطر، ۶ واحد قلیان‌سرا در این شهرستان به دلیل بی‌توجهی به دستورالعمل‌های صادره با دریافت اخطاریه تعطیل شد.

کمال دانا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قلیان‌سراهایی که در سطح شهر به اخطارهای بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحدهای صنفی خود اصرار داشته باشند با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف پلمب خواهند شد.

وی با بیان ‌اینکه یک باب بنگاه املاک نیز در این شهرستان پلمب شده است، افزود: طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه ایام شروع بیماری کرونا که از ۲۳ فروردین ماه آغاز شده است همچنان با شدت بیشتر در عرصه بازار این شهرستان ادامه دارد. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته و مجازات‌های قانونی طبق مقررات، اِعمال می‌شود.

«دانا» افزود: از روز ۲۳ فروردین‌ماه جاری سه اکیپ متشکل از نیروی انتظامی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، بازرسان این اداره و اتاق اصناف در سطح بازار این شهرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مشاغل کم‌خطر نظارت جدی می‌کنند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده گرانفروشی و فعالیت قلیان‌سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده است، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۴۶۳۰۵۳۵ گزارش دهند.

فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر اشنویه همزمان با سایر شهرستان‌ها براساس اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا از تاریخ ۲۳ فروردین آغاز شد.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha