۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83828436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تشکیل ۲۴ پرونده تخلف برای اصناف اشنویه

۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۷
کد خبر: 83828436
تشکیل ۲۴ پرونده تخلف برای اصناف اشنویه

مهاباد- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: ۲۴ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع شد.

کمال دانا روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای این شهرستان در گشت‌های مشترک توانستند در یک ماه اخیر، از واحدهای نانوایی، تولیدی و اصناف سطح شهر و روستا ۴۰۰ مورد بازرسی را انجام دادند.

وی اظهار داشت: از این تعداد، ۱۶۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی انجام شد که در نتیجه هشت واحد نانوایی به دلیل تخلف بهداشتی و گرانفروشی شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: ۱۶ پرونده تخلف نیز در همین راستا برای واحدهای صنفی و تولیدی این شهرستان به دلیل تخلف گرانفروشی و کم‌فروشی تشکیل شد که این بازرسی‌ها به صورت متناوب همچنان ادامه دارد.

"دانا" با بیان اینکه یک واحد قلیان‌‍سرا نیز در این شهرستان طی هفته گذشته پلمب شد افزود: این واحد با حکم مراجع قضایی و در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونادر این شهرستان تعطیل و پلمب شد.

وی اضافه کرد: قلیان‌سراهایی که در سطح شهر به اخطارهای بهداشتی توجه نمی‌کنند و همچنان به باز بودن واحدهای صنفی خود اصرار داشته باشند با همکاری شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اتاق اصناف پلمب خواهند شد تا از گرفتار شدن شهروندان به بیماری کرونا جلوگیری شود. 

دانا گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده گرانفروشی، فعالیت قلیان‌سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده است، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۴۶۳۰۵۳۵ گزارش دهند.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha