۸ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۹
کد خبر: 83802567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح تصفیه‌خانه آب شرب خلخال تسریع می‌شود

۸ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۹
کد خبر: 83802567
طرح تصفیه‌خانه آب شرب خلخال تسریع می‌شود

اردبیل - ایرنا - نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه‌خانه آب خلخال از تسریع در اجرای این پروژه‌های اجرایی در این شهرستان خبر داد.

سیامک ستاری روز پنجشنبه در جلسه‌ بررسی آخرین وضعیت تصفیه‌خانه آب شرب خلخال افزود: تصمیماتی درباره تسریع و تکمیل روند اجرایی و همچنین خرید و نصب تجهیزات توسط پیمانکاران طرح تصفیه‌خانه خلخال اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: تصفیه‌خانه آب شرب خلخال به روش (BOT) توسط شرکت طرح پالایش آب خلخال با ظرفیت ۲۸۵ لیتر در ثانیه و قرارداد خرید تضمینی ۶ میلیون مترمکعب با شتاب بیشتر در حال اجرا است.

ستاری ادامه‌داد: پیشرفت فیزیکی بخش سیویل ۸۵ درصد و بخش مکانیکال آن ۵۹ درصد بود و پیشرفت فیزیکی کل پروژه ۷۶ درصد می‌باشد.

وی افزود: تصفیه‌خانه آب خلخال برای نخستین بار با استفاده از روش بی او تی با سرمایه‌گذاری چند شرکت بزرگ داخلی در حال اجرا بوده و شرکت‌های مجری آن تاکنون اعتبار لازم را هزینه و برای تکمیل آن نیز نیاز است اعتبار لازم تامین شود.

ستاری بیان‌کرد: با تکمیل و افتتاح این طرح آب شرب سالم ، بهداشتی و پایدار این شهر و چند روستای همجوار سد بفراجرد در میان مدت ۳۰ ساله تامین می‌شود.

وی اظهارداشت: احداث سد بفراجرد ،خط انتقال آب و تصفیه‌خانه آب شرب خلخال جزو پروژه‌های مهمی است که در این شهرستان توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در دست اجراست.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha