کارآفرینان گنابادی چهار میلیارد ریال به آسیب دیدگان کرونا کمک کردند

گناباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: کارآفرینان واحدهای تولیدی و اصناف این شهرستان چهار میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال طی دو ماه گذشته به آسیب دیدگان کرونا کمک کردند.

هادی ایزدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای تولیدی و صنفی و مجموعه اداری صنعت، معدن و تجارت گناباد این کمکها را به صورت نقدی و غیر نقدی اهدا کردند.

وی ادامه داد: آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا در مجموعه‌های کارگری و افراد تحت پوشش مراکز خیریه و نیکوکاری، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از این اقلام حمایتی بهره‌مند شدند.

۱۷۲ واحد صنعتی در بخشهای صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعالیت دارند که برای راه اندازی آنها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای سه هزار و ۲۸۴ نفر به طور مستقیم و برای دو برابر این تعداد به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.

از مجموع چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان گناباد سه هزار و ۴۰۰ واحد فعال است
مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

به گفته کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا ظهر روز پنجشنبه هشتم خرداد ماه ۱۳۹۹،  ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۶۳ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در کشور به هفت هزار و ۶۲۷ تن رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha