یک جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسید

تهران - ایرنا - نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در شهر «قدس» با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

روزنامه «جروزالم پست» امروز (شنبه) به نقل از بیانیه پلیس رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای پلیس مرزی پس از تعقیب این جوان فلسطینی ساکن قدس شرقی به سمت وی شلیک کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی به بهانه اینکه جوان فلسطینی چیزی شبیه به اسلحه را در لباس خود پنهان کرده و آن را حمل می‌کرده در نزدیکی «دروازه اسباط» در قدس وی را تعقیب کرده و در نهایت وی را با ضرب گلوله به شهادت رساندند.

بازرسی های از این جوان فلسطینی بعد از شهادت نشان داده است که وی مسلح نبوده و نظامیان صهیونیست به اشتباه به سوی وی شلیک کرده اند.

تنش‌ها در کرانه باختری پس از رونمایی از «معامله قرن» در بهمن ماه سال گذشته و همچنین در پی اعلام قطع همکاری‌های تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی افزایش یافته و صهیونیست‌ها در این بازه زمانی چندین جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

دیروز نیز یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک‌نشین "حلمیش" در شمال غرب «رام‌الله» به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی پس از قطع همکاری‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به شدت از خیزش فلسطینی‌ها و شروع یک انتفاضه دیگر اعلام نگرانی کرده‌ است .

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان تصمیم برای قطع همکاری‌های امنیتی با اسرائیل را درحالی گرفته است که کابینه رژیم صهیونیستی الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و دره اردن به سرزمین‌های اشغالی از اوایل تیر ماه (ژوئیه) را آغاز خواهد کرد.

طرح الحاق رژیم صهیونیستی توسط اتحادیه اروپا به شدت با مخالفت روبرو شده و این اتحادیه تهدید کرده که در روابط با رژیم صهیونیستی در صورت الحاق کرانه باختری به سرزمینهای اشغالی فلسطین تجدید نظر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha