۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83805555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح سرمایه‌گذاری سیتادیوم ارومیه با ۳۰۰ فرصت شغلی در آستانه افتتاح

ارومیه- ایرنا- شهردار ارومیه با اشاره به اینکه فاز نخست طرح سرمایه‌گذاری سیتادیوم این شهر فردا، دوشنبه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با افتتاح این طرح، ۳۰۰ فرصت شغلی برای جوانان شهر فراهم می‌شود.

محمد حضرت‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می‌کنیم تا تمام اقلام تولیدی آذربایجان‌غربی در اولویت فروش در هایپرمارکت پروژه بزرگ سیتادیوم باشند که در این صورت، شغل‌های بیشتری نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: دنبال راهکاری هستیم تا این هایپرمارکت تامین‌کننده گوشت گوسفندی سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به بهره برداری فاز دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و در آستانه عید سعید فطر با حضور مسووولان استانی و شهری، بیان کرد: فاز سوم این تقاطع که به بلوار شیخ شلتوت ملحق و زیرگذر شیخ شلتوت به جاده مهاباد را شامل می‌شود، در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: فاز چهارم این طرح نیز با اتصال جاده اشنویه به شیخ شلتوت تا پایان سال جاری افتتاح شده و رینگ میانی شهر ارومیه تکمیل می‌شود.

شهردار ارومیه با اشاره به تاخیر سه‌ماهه در روند عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح آذربایجان اظهار کرد: سردی آب و هوا و زمان‌بر بودن در دریافت برخی تجهیزات و مصالح مورد استفاده در روند اجرای پروژه تاخیر ایجاد کرد ولی همه تلاش ما، اتمام سریع این طرح مهم است.

حضرت‌پور از استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی به خاطر تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، طرح بزرگ سرمایه‌گذاری سیتادیوم شهر ارومیه در انتهای منطقه سعدی این شهر قرار دارد و یکی از بزرگترین طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha