۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبر: 83805780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان البرزی

۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبر: 83805780
پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان البرزی

کرج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز عنوان کرد که تسهیلات به صادر کنندگان این استان از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت می شود.

رامین ربیعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار سامانه پردازش یکپارچه درخواست اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی تحت عنوان "سپیدار" گفت: بر مبنای دستور العمل مربوطه سازمان تجارت ایران به عنوان متولی خارجی، نسبت به ایجاد و راه اندازی سامانه پردازش یکپارچه درخواست اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی، موسوم به سپیدار اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: صادر کنندگان استان البرز که متقاضی دریافت اعتبارات از محل منابع صندوق توسعه ملی با نرخ های ترجیحی هستند، می توانند از روز دوشنبه دوازدهم خرداد با مراجعه به وب سایت سازمان توسعه تجارت ایران نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

ربیعی گفت: این سامانه به صورت خودکار نسبت به پردازش اطلاعات اقدام و درخواست های وارده را به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات ارسال می کند.

وی ادامه داد: صادر کنندگان ابتدا باید به این سامانه مراجعه و بانک ها مجاز به تشکیل پرونده قبل از احراز هویت از سوی سازمان توسعه تجارت ایران نیستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha