۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83807165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۳کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال وبختیاری کشف و ضبط شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط ۱۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان از سوی ناجا خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان موادمخدر کشف شده، در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده استان جمع‌آوری شد.

به گفته وی، مواد کشف شده در محور مواصلاتی لردگان و بروجن و همچنین پاکسازی مناطق آلوده شهرستان لردگان، بروجن و  کیار بوده است.

وی، با اشاره به اینکه پنج کیلوگرم از این میزان مواد مخدر حشیش، ۱.۵کیلوگرم هرویین و مابقی تریاک بوده است، افزود: در این مدت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۶ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان، از توقیف پنج دستگاه خودرو از قاچاقچیان خبر داد و گفت: قاچاقچیان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

غلامزاده افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده و ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شد. 

به گزارش ایرنا، محور لردگان به بروجن از محورهای ترانزیت چهارمحال و بختیاری و مسیر ارتباطی جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۴۰ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha