۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83543300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: با تلاش ماموران این نهاد ۱۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

سردار غلامعباس غلامزاده روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در راستای کنترل محورهای مواصلاتی استان و پاکسازی نقاط آلوده توسط ماموران مبازره با مواد مخدر استان و با همکاری شهرستان بروجرد ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محورهای استان شناسایی و منهدم شدند.

وی گفت: قاچاقچیان این مواد را از استان‌های جنوب و جنوب شرقی به داخل استان وارد کرده بودند که در ۲ عملیات پلیسی ۱۰ نفر افراد قاچاقچی را دستیگر شدند.

وی افزود: در بازرسی خوردهای توقیفی بیش از ۱۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۰۳ کیلو تریاک و ۶۷ کیلوگرم  حشیش کشف و ضبط شد، که این افراد به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروی توقیفی تحویل مراجع داده شدند.

به گفته وی، امسال با تلاش شبانه‌ روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و  ۲ تن و ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که این مزان نسبت به سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشت.

سردار غلامزاده افزود:  در این مدت ۳۴ باب منزل و مغازه که ساکنان آن در امر تهیه و توزیع مواد مخدر نقش داشتند نیز پلمب شده است.

محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری به عنوان محور ترانزیت جنوب به مرکز کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha