۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶
کد خبر: 83808221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مهریز برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ خورشیدی امروز( سه شنبه )با حضور مردم و مسوولان محلی در مسجد « براستین» مهریز برگزار شد.

در این مراسم مدرس حوزه علمیه و مدیر داخلی موسسه تخصصی « امیر بیان » یزد با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) به خصوصیات  اخلاقی ، علمی و مدیریت ایشان اشاره کرد و گفت: خداباوری ، مردم محوری و استکبارستیزی از جمله ویژگی‌های بارز حضرت  امام ( ره) و عامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام مهدی دادآفرین ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایمان به خدا و  اخلاص عمل همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت و هیچگاه از این مسیر و مهم غفلت نکرد و علت محبوبیت ایشان همین روحیه و ایثار بود که تا آخر عمر آن را حفظ کرد.

مدرس حوزه علمیه یزد اظهار کرد: مسوولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام (ره) را مطالعه و با الگوگیری و پیروی از ایشان در خدمت کشور و مردم باشند که این امر رسالت دینی و انقلابی مردم و موجب شکست دشمن است .

دادآفرین گفت: باید در شرایط کرونایی با همدلی و عمل به سیره امام راحل (ره) در فکر مردم و به دنبال حل مسایل و مشکلات آنها باشیم ، اگر این امر محقق شود انقلاب اسلامی در ادامه راه در برابر توطئه استکبار مصون می‌ماند.

وی همچنین به اهمیت اطاعت از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این امر تداوم راه بنیانگذار جمهوری اسلامی است و برای تعالی نظام و انقلاب همه باید در هر شرایطی در خط ولایت فقیه باشند و در این ارتباط تلاش کنند.

۱۴ خرداد روز تلخ وداع ملت آزاده ایران با مقتدای خویش امام خمینی(ره) است و همچنین ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت آزادیخواه ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد. 

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha