۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۷
کد خبر: 83808255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت سه طرح تولیدی همدان به چرخه تولید

۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۷
کد خبر: 83808255
بازگشت سه طرح تولیدی همدان به چرخه تولید

همدان- ایرنا- سه طرح در بخش کشاورزی استان همدان که گرفتار معوقه‌های بانکی بودند با حمایت دولت رفع مشکل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

این طرح ها شامل ۲ مرغداری و یک واحد تولیدی ترشی و شوریجات بود که در مجموع یک میلیارد تومان به بانک کشاورزی بدهکار بودند.

بدهی های عقب افتاده این واحدها با حمایت دولت دوباره تقسیط شد تا بتوانند به کار و تولید خود ادامه بدهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان روز سه شنبه در دوازدهمین جلسه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار داشت: تصمیم هایی که در این جلسه برای حل و فصل مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان گرفته می شود باید به نحو احسن اجرا شود.

ظاهر پورمجاهد به خسارت واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات فراوان کار تولید استان تعطیل نشد و بخشی از لطمه های وارد شده با کمک دولت مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه ۸۰۴ میلیارد تومان برای کمک به واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان اختصاص یافته است افزود: این مبلغ در قالب تسهیلات به واحدهایی که تعدیل نیرو نداشته اند پرداخت می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: مهلت جذب این تسهیلات تا پایان خرداد جاری است و دستگاه های اجرایی باید با شتاب بیشتری در این باره اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha