۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83808814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جوهره حرکت امام خمینی (ره) الهی بود

رشت _ ایرنا_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: جوهره حرکت امام خمینی (ره) الهی بود و از ابتدای حرکت خود علیه حاکمیت های شیطانی به مبارزه و مقابله پرداخت.

حجت اسلام و المسلمین سعید مهدوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گفت:امام راحل قبل از استقرار حاکمیت اسلامی در اقلیم جغرافیایی ، حاکمیت خدا را در مملکت وجودی خویش استقرار بخشید لذا تعلق به دنیا نداشت و در حرکت و قیامش خالصانه برای خدا کار کرد.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل زمانی دید که تحت عنوان لایحه کاپیتولاسیون یا قانون مصونیت قضایی اتباع آمریکایی، در مجلس ملی منحط شاهنشاهی تصویب شد همچون جدش اباعبدالله حسین (ع) که نسبت به حاکمیت شیطانی یزید، حرکت به قیام و اقدام به مقابله کرد و در این جهت تمام آبرو ، موقعیت اجتماعی و حتی جان خویش را به خطر انداخت و برای عزت مردم ایران و مستضعفان عالم مقاوم ایستادگی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان بیان داشت: امام راحل قریب  ۱۵ سال غربت، تنهایی ، هجرت و سختی ها را به جان خرید و زمانی که در ١٢ بهمن پا به خاک ایران گذاشت فرمود؛ من آمده ام تا آقایی ملت ایران را به آنان بازگردانم.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی ١٠ سال با تمام قدرت از عزت، حیثیت و حقوق ملت ایران ، مستضعفان عالم و مسلمین همچون مسلمین مستضعف فلسطین دفاع کرد و با حرکت و رهبری الهی خویش مسیر عزت و سربلندی ملت ایران و امت اسلام را رهبری و طی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان بیان داشت: امام راحل با حرکت و قیام جهانی خویش حاکمیت های زورگوی عالم همچون ابرقدرت های شرق و غرب را به چالش جدی کشاند و با دم مسیحایی روح الهی خود امید حرکت، قیام و نهضت را در بدنه جهان اسلام بلکه جهان استضعاف دمید.

وی با بیان اینکه امام راحل در آخر عمر خود وعده به موزه سپردن نظام کمونیست مدعی قدرت جهانی را داد و آن وعده تحقق یافت، اضافه کرد: پیام به پوشالی بودن قدرت های کاپیتالاسیون و صهیونیست را به آحاد مستضعفان جهان ارسال و منتشر کرد، اکنون زمینه تحقق افول نظام غرب را همه مشاهده می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: از دم مسیحایی امام راحل هسته حزب الله ، جوانان مقاوم و سرداران رشید بین المللی همچون حاج قاسم سلیمانی ، سید حسن نصرالله و جنبش های مردمی مانند جنبش های اسلامی در یمن، حماس، جهاد اسلامی ، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان و غیره، نظام پوشالی صهیونیست را در عالم به چالش  و رو به هلاکت کشاندند.

وی بیان داشت: به تدبیر الهی به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی از قیام ۱۵ خرداد تا شهدای دفاع مقدس و شهیدان جهان اسلام دست تقدیر الهی رهبری به خلف صالح و جانشین صادق نایب امام زمان رهبر معظم انقلاب رسید که حقیقتا شاگرد صادق، رهرو راستین و جانشین کامل در ادامه آن هدایت و رهبری الهی بودند و هستند.

امروز ۱۴ خرداد سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha