۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵
کد خبر: 83809535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: کاهش حساسیت مردم همدان به کرونا نگران کننده است

همدان- ایرنا- فرماندار همدان با تاکید بر اینکه کاهش حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا و رعایت نکردن محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار نگران کننده‌است به مردم هشدار داد نتیجه این رفتارها افزایش شیوع بیماری است.

حسین افشاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاهش حساسیت مردم به بیماری کرونا باعث افزایش مبتلایان در برخی از مناطق شده و سفرهای احتمالی تعطیلات پیش رو می تواند موجب انتقال ویروس از مناطق آلوده و شیوع آن در مناطق دیگر می شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به خود مراقبتی و توصیه های بهداشتی برای مهار ویروس کرونا گفت: با توجه به ضرورتهای اجتماعی و اقتصادی با تعیین ضوابط و پروتکل های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا برخی از فعالیتها از سر گرفته شد اما این به معنی رفع خطر نیست.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: برگزار نشدن نماز جمعه، راهپیمایی روز قدس و سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) نشان از اهمیت سلامت مردم دارد و لذا همچنان باید از برگزاری آیین های جمعی و غیر ضروری خوددادری کنیم.

وی یادآوری کرد: فعالیت تالارها و رستورانها، برپا کردن چادرهای مسافرتی، فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز و کارتن بدستها همچنان در سطح این شهرستان همدان ممنوع است.

افشاری به حمایت دولت از مشاغل زیان دیده از کرونا اشاره کرد و افزود: این تسهیلات به تمام واجدان شرایط در سراسر استان تعلق می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha