۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84071209
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فرماندار همدان: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی وظیفه اجتماعی است

همدان _ ایرنا _ فرماندار همدان گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط کنونی یک وظیفه اجتماعی، تکلیف شرعی و توجه آحاد افراد جامعه به حقوق یکدیگر است.

به گزارش ایرنا، حسین افشاری روز شنبه در ستاد مدیریت کرونا شهرستان همدان گفت: نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی، مطب پزشکان و سایر مراکز خدماتی و عمومی ضمن اخطار کتبی،پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی از تشدید نظارت در سطح شهرستان همدان متناسب با محدودیت‌های اعلام شده ستاد ملی و استانی کرونا خبر داد و اظهار داشت: در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با شکستی بزرگ در مقابله با ویروس کرونا مواجه خواهیم شد. 

فرماندار همدان گفت: مراسم، مهمانی و تجمعات خانوادگی از مهمترین کانون‌های آلودگی و انتقال ویروس در سطح شهرستان همدان است که خانواده ها با این رفت و آمدها بیماری و مرگ را برای یکدیگر به ارمغان می‌برند.

افشاری خاطرنشان کرد: ورود خودرو به آرامستان باغ بهشت همدان تا پایان هفته جاری ممنوع و حداکثر ۲۰ نفر می توانند در خاکسپاری متوفی حضور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مراکز سیاحتی و تفرجگاه‌ها تا پایان هفته جاری در آرامگاه بوعلی،آرامگاه باباطاهر، باغ موزه دفاع مقدس، گنجنامه و سایر اماکن گردشگری شهرستان از حضور گردشگران و شهروندان جلوگیری خواهد شد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن هرگونه مواجهه انسانی ساده ترین راهکارهای پیش رو است، تاکیدکرد: شهرداری از همه توان و ظرفیت‌های ممکن برای اطلاع رسانی و توجیه عمومی شهروندان در راستای اشاعه هشدارها و توصیه‌های بهداشتی بهره‌گیری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha